Just an afternoon at the gym

Keep calm, and go to the gym


Because of my university commitments, I'm spending some days in Budapest (also will need to visit it in the near future), and I'm staying at the dormitory of the Budapest Business School. My sister lives here as she is following her studies at this institution, and she has suggested me this accomodation possibility. It was a great idea, I have a good time here, and take an advantage of the gym of the 'school'. /
Az egyetemi kötelezettségeim miatt néhány napot Budapesten töltök (és hamarosan újra vissza kell jönnöm), így a BGF kollégiumában találtam szállást, ahol húgom is él, mivel az említett suliban tanul. Ő javasolta, hogy ezt a pár napot húzzam ki ebben a koliban. Jó ötlet volt, jól érzem itt magam, és rendesen igénybe veszem az intézmény edzőtermét.

I was surprised when we went training there firstly, because it is quite well-equipped, and I would not have thought it. You can find there step machines, treadmills, and bicycles - just to mention some of them. As my knee is not the best (you can find a little story about it in my book called "Rose and Health - The book"), I need to pay attention to the muscle of my legs to work them out significantly, so I did. /
Meglepődtem, amikor először mentünk edzeni, mivel a hely nagyon jól felszerelt, amit nem gondoltam volna. Rengeteg futópad van itt, taposógépek és szobakerékpárok is - csakhogy párat említsek. Mivel a térdem nem a legjobb (könyvemben, "Rose and Health - The book" találhatsz erről egy rövid sztorit), így különösen nagy figyelmet kell fordítanom arra, hogy a lábamon erőssé varázsoljam az izmokat, és így is tettem.

I was exercising for about an hour, and it was a good feeling to my body. I like to experience how my heart is beating fast steadily, and how my muscles and bones are working together. However, if I am very honest, maybe I did not overdo the things, because I did not sweat at all... /
Körülbelül egy órán át edzettem, nagyon jól esett. Imádom, ahogy a csontjaim az izmokkal együtt dolgoznak, mialatt a szívem egyenletes ütemben, gyorsan ver. Habár, ha nagyon őszinte vagyok, lehet, hogy nem vittem túlzásba a dolgokat, mivel egyáltalán nem izzadtam...


Just a headless me :)

Thank you for reading this blog entry. You can follow me on Facebook too, if you wish. /
Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzést. Itt követhetsz Facebookon, ha gondolod.

xx Rose

0 megjegyzés:

Post a Comment